Tuesday, 14 April 2009

Tendang Kaki

video

Hahahaa..ni aksi Izzah masa dia tgh tendang2 kaki.
Kelakar sangat rupenye.
Sambil2 tu dia tepuk2 Ameen..

5 comments:

iu @ wid said...

izzah tidokan abg nye ke..bobok2..;) senyap aje si abangnye...baiknye.. tader sore pun bb ni..dgr bunyi picit2 aje..he he he..

bb da pandai niarap lom kak..? bb sni lom lai..

izuan murat said...

hehehehe kelakar...tp comeelll!!geram tgk dia..tp kesian dia, tepuk2 abgnye suro tgk dia angkt2 kaki cm bsnm tu abgnya xlyn pon..huhuhu...

Fauzi, Adlina and Nashwa said...

macam nak kayuh basikal ajer Izzah tu..comel...

.:.nurhidayah.:. said...

wah2x.

Comelnya izzah tendang2.
Nak kata ade bakat maen bola sepak,pompuan plak.

Hehe :)

Exercise tu kot.

hnyhar said...

[iu]
hahahaa..tgn kanan dia tu mmg suka tepuk2..hr tu nangis kuat sbb dia tersilap tepuk kat bucu meja..sakit kot..syiian bb jijah.

kalo letakk dia atas katil,mmg dia akan try nak niarap, tp kdg2 je jd betul2, kdg tu dia mcm ssh nak tarik tangan lg sblh..sudahnya dia nangislaa..tension gamaknye xdpt buat.

[izu]
abg dia tgh tgk tv..tu psl bo layan.jika tidak, dialah org pertama yg suke kaco bb kalo bb tgh baik..

[ina]
kalo letak atas basikal agak2 bergerak x basikal tu..heheh..laju kemain dia kayuh..tu psl record tu..kelakar.

[hidayah]
exercise isi masa lapang..heheh.kalo dia tgh geramkan sesuatu pun dia suka buat mcm tu..sambil matanya membulat.