Wednesday, 15 April 2009

Happy Birthday


Kami sekeluarga nak ucapkan

SELAMAT HARI LAHIR

buat tuan rumah yg kami menginap sekarang ni, iaitu;

MR SYAMSULFAIZ

pada

14 APRIL 2009

Semoga kehidupan beliau diberkati Allah, dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki, dan berbahagia di samping keluarga. Kami tidak dapat membalas jasa baik beliau yg sudi menerima kami sebagai tetamu [lama lak tuu..hrp2 jgn boring ler]. Semoga rancangan untuk beraya bersama kami di UK nanti menjadi kenyataan.

2 comments:

iu @ wid said...

salam kak..

xde wat kek ke kak..x show off makanan ?..heheheh..

semoga dipanjangkan umur & dimurahkan rezeki buat tuan rumah yang budiman ituw.. ;D

kite pn plan nk braya kat UK nt.. ada gak beberapa org kwn kat sana.. tp tgk la klu de rezeki.. tp ntah2 raye kt mesia..kuikuikui..

siang panjang oo nt.. puasa tu x taula kering ke tak nt.. he he he..

hnyhar said...

iu
w'slm..

hallamak, mmg tgn ni terasa gtl nk wat kek..tp dok rmh org maaa..xleh wat mcm rmh sndiri sgt..kikiki.

hr tu b4 dttg dubai adala jgk wat 3 kek utk bekalan mmknan kat sana..kek batik,kek carrot & kek lapis.tp xdisplay lg gmbrnye..

tuan rmh ni baik alhmdulillah..sbb tu kami hrp sgt dia dpt dtg rmh kami di uk pula.blh kami bw diorg jln2..wife & anak dia kt msia..nnti nk dtg beraya kt obersea..