Saturday, 11 April 2009

Syukran

Alhamdulillah..sekarang ni kami dah selamat sampai di Dubai setelah hampir 7 jam lamanya berada di dalam Emirates. Sepanjang 2 minggu di sini, kami menginap di istana Uni mate abg dulu..Terima kasih byk2 kepada;

MR. SYAMSULFAIZ

kerana sudi menerima kami sebagai tetamu. nampaknya hingar bingarlah rumah tu nnti bila budak2 3 org tu adaa..

Terima kasih juga buat kawan kami;

ZARIMAN & SHIFA

krn tolong hantar kami dan beg2 gedabak tu ke Newcastle airport dan menjaga hartabenda kami di Durham..

18 comments:

Fauzi, Adlina and Nashwa said...

Kak nani,

Panas tak kat sana? Kalau sempat pergi la ke restoran Singapore Deli di Karamah. . Restoran kakak Singapore yang kami tumpangi dulu ..

ummi said...

Selamat bercuti.....enjoy your time there..

hnyhar said...

[ina]
ermm..panasss!! 27 C. kami pun dah berpeluh2 masa kat luar airport mlm tu.owh..dia ada kedai besar rupenye..singapore deli ke..nnti akak request kat abg zul..heheh.

[ummi]
terima kasih..of course, i'll enjoy my holiday here..

UnGu VioLet said...

ooo.. dah ke dubai rupanya akak mar nie.. anyway, have a nice time!!

hnyhar said...

unguviolet
aah mar..akak kat sini 2 mggu. pastu blk msia..heheh

Fauzi, Adlina and Nashwa said...

kalau kak nani ke s'pore Deli, tolong sampaikan salam kami buat kak zah & abg Fuad yer.. ( Manager kedai.) Dan jangan lupa order nasi goreng kampung ( + 2 cucuk satay), rojak, ayam panggang, dan lain-lain..sedap tu....

.:.nurhidayah.:. said...

assalammualaikum ustzh.

Saya br blk dr hari anugerah cemerlang td.

Best student SPM Afiq Hidayat.
Saya dpt anugerah perdana dan terbaik kurikulum.

Ustazah, doakan kami berjaya dunia akhirat.

Anonymous said...

slm....afiq hidayat nie..
xde tmpat ana nk letak msg ana...
jdi ana rse kat sini pun jdik la..

ana nk blik dq da nie
tdi pi skola..
amik angrah...
alhmdlhh
ana xsangke...
ana dpt anugerah pljr terbaik spm 2008...
smge kjayaan ini akan mguatkan lagi smgt jihad dlm mnuntut ilmu..

ok ustzh..
skadar memaklumkan dan bkongsi kgumbiraan..

da nk siap2 nie baju...nk mandi....
ok la ustzh...
till then...wslm

(kat dq susah nk dpt tgk tenet...so susa 0n9)

hnyhar said...

[ina]
insyaAllah..kalo kami pergi sana, kami akan smpaikan salam tu..aik?? mkn 2 cucuk jer sate?heheh..dgr kbr teh tarik kat situ best.

[hidayah]
waah..syoknye jika sy dpt hadir sama dlm majlis tu..TAHNIAH!!moga cita2 utk jd seorg doktor tercapai nnti!!

[afiqhidayat]
TAHNIAH dr sy!!mesti seronok mak ayah awk kan?dah nak blk DQ ke? hr tu pegi interview mcmana?sy doakan awk & hidayah dpt smbg bljr di luar negara nnti.

kat DQ mmglah ssh skt nak berkomunikasi maya.sy hrp awk manfaatkan masa sepenuhnya sementara berada di DQ.

Lilburnlane said...

salam buat kak nani n family...dah selamat sampai kat Dubai rupanya...ingat lambat lagi nak pergi...tak sempat nak jumpa kak nani sebelum berangkat...selamat bercuti di Dubai n Msia...mkn puas2 kat Msia...hihihi...take care...

hnyhar said...

lilburnlane aka min,
aah dah smpai pun..xpe xjumpe..bknnye blk for good..he3..okeh2, psl mkn tu no prob..

izuan murat said...

knani blk msia? tak thu pon..hehe...brp lme blk...?

hnyhar said...

izu,
dok dubai 2mggu pastu br blk sana..awat nk jumpe ke...rmh adik ada kt ayer keroh..rmh izu kt mana?hubby keje utem ke?

izuan murat said...

haah hubby keje Utem, umah sewa kt tmn tasik utama`ayer keroh tu..bley gak jmp..klu tade aral melintang..hehe...

ni hp no izu: 019-6653396 :) adik k.nani Utem gak ke ke hubby knani staff Utem?:D

iu @ wid said...

alhamdulillah... owh.. da sampai dubai rupernyer.. aritu igt masih lagi mimpi main2 ngan kak nani kat durham ritu..tup2 da sampai dubai... syukurlah..

ha.. makankan sate 5 cucuk utk sy yek.. ngan teh tarik kaw2 nye.. jgn lupe..hehehe

take care!!

hnyhar said...

[izu]
hubby keje kat USIM, Nilai..[formerly known as KUIM]. yg sbnrnye adik akak yg keje kat UTeM tu..xtahulah dia tu fakulti mana tp rasa2nya mechanical engin.dia pun wat MA kat coventry jgk. br je blk msia bln oktober thn lps. namanya MOHD HANIF HARUN wife dia NURUL HUDA MOHD ZAKI.kenal x?

kalo ada jodoh pertemuan, bleh la kite jmpe bila akak ke ayer keroh.xtahu lak akak rmh sewa adik tu kat mana.apa2 akak calling2 k?

[iu]
bgn iu!!!!ini dah alam realiti daaa...dah pat hari kite kat sini tau.

owh..nak tlg mkn tu boley sajaa..kih3.kesiaan..awk kan rajin masak..nak try wat sate grg x?tp resipinye kite lupa plk..tertinggal kat durham laa..nnti kite kasik..best!dpt dr kwn singaporean.

iu @ wid said...

da bangun ni..hehe..

nt bg resipi sate ye..
kite pnh wat satay2 biase aje..

nak la try singaporean nye..he

izuan murat said...

ooo rasa mcm pnh dgr nama adik knani tu..hubby knl kot..ok nti klu ke mlk kontek2 la k, bley jmp. hehe..