Saturday, 25 April 2009

Souk Naif aka Naif Market

Satu malam tu kami gi jln2 cari barang di Naif Road.
Kat sini macam Arked MARA di KL. Tak ubah juga seperti Jln Masjid India. Lagi2lah sbb ramai India lalu lalang kat situ. Huh, leh thn crowded nye.

Jom tengok apa kami buat kat sini mlm2 begini...







Yaaa..sudah dibayaar..

Dah bergaya pun..
Kemain lg anak dara sorang nih.

Yg ni moody sket..
Tak mau posing.

Sebenarnya, mlm td pun kami ke sana juga sbb nak belikan sesuatu utk yg mengirim. Oh! Ye..Kalo nak cari abaya, bolehlah ke sini, ada macam2 pilihan abaya yg bisa membuatkan kocek suami anda kempis..kih3. Abaya tu rupenya mcm jubah yg Iffah gayakan kat atas td.

6 comments:

Anonymous said...

bestnye dpt gi jln2... -fauzi, desa kolej-

hnyhar said...

fauzi, desa kolej,
best, peluang yg dtg mesti dimanfaatkan..

Anonymous said...

kirim salam kat Zul.. -fauzi-

hnyhar said...

fauzi,
ok.

iu @ wid said...

cantiknye iffah ngan abaya tuuuu.. comel sgt2.. :D

kak nani x bergaya ngan abaya ker..??? hehehe..

habis laa... suci bersih poket cik abe... jeles... jeless.. hohoho

hnyhar said...

iu,
kalo jeles, mehler ajak cik abe tu dtg cuci poket kat dubai plk..har3..