Friday, 17 April 2009

6-Month-Old Izzah



17-04-09

Genap usia Izzah 6 bulan.
Alhamdulillah, bb dah terer meniarap dgn jayanya.
Dia nak tunggu setengah thn rupenye.
Bb jg dah mula cakap baba..mama...

8 comments:

nur nina said...

c0mel tul mulut dye sebut.. hehe

iu @ wid said...

masya allah.. bijak nye izzah ni..semangat waja nk meniarap tu.. izzah piyah gak yg taknak niarap lagi..

kak.. rasenye dia bukan sebab mama.. tp mamammmm... mamammmm... tanda nk makan.. da masuk 6 bulannn...kihkihkih

hnyhar said...

[nina]
hahah..memang sgt kelakar mulutnye tu.

[iu]
mmg dia br je mula mamam bubur nasi.hr ni br nak campur ngan keret..hrp2 dia sukala mkn.

izuan murat said...

Tenet lembap weekend2 camni. xdpt tgk video izzah tu lg. nti la Aunty tgk yer..nk dgr izzah ckp mama tu...mst chomell..hehee...

Happy 6 month izzah!:)

[S]itie [B]Um [B]Um said...

comel!!

hnyhar said...

[izu]
takpa2..nnti tgk bila internet dah ok.lucu sbb masa dia sebut mama baba tu, pipi dia jd bulat..kikiki

[s]itie[b]um[b]um
waah, sshnye nak nyebut nama samaran tu.terima kasih sggh baytulkifli.salam perkenalan!

izuan murat said...

heheheeeeee comelll...mam mam mammm...tu mknanya dia nk mkn ke knani? kuat n kiut sore dia gk kn.geramnyer sy tgk pp dia tuhhh. ishh rse nk cubit2 mnja jer.:D

hnyhar said...

izu,
he3..pp dia menggeramkan masa dia sbt mamam tu.mmg dia dah start mamam skrg ni.alhamdulillah dia ok saja mkn.