Wednesday, 18 March 2009

Spring Has Sprung

Nampaknya Spring dah mula menjengah. Waktu2 solat dah mula berubah..Siang dah makin awal..matahari pun dah naik jam 6:15 am. Daffodil pun dah mula keluar. Pak tani pulak dah mula membajak tanahnya, bersedia utk menanam rapeseed. Haa..semua tu menandakan ketibaan Spring. Cuma, Spring secara rasmi akan datang Jumaat ni, 20 Mac.

Bunga dalam pasu di sekolah Iffah..sekarang ni dah kembang pun..

4 comments:

aloppz said...

sure cantikkan waktu spring?
tringin nyer nak g sana!!

hnyhar said...

memang sgt cntik..di awal spring ada bunga daffodil..di pertengahannya ada tulip..di akhirnya plk bunga ros..huh, seronok sgt..cuaca pun xdela sejuk mana..plg sejuk pun setakat 2 C. Plg tggi 12 C.

iu @ wid said...

erm.. kat sini kdg2 suhu masih cecah -ve lagi.. ramalan next week mayb de snow sket.. tapi tak taulah.. camne eh..

x sabo nk tgu panas..hihi.. apepun musim bunga sangattttlah cantikkkk

hnyhar said...

iu,

waah..kat sana nak trn snow lg ke..

hr ni dah pns sket..td pun bwk budak2 gi main kat playground. xsbr nak tggu tulip keluar...