Thursday, 26 March 2009

Award Teman Baru

Hari ni dpt award dr kawan baru blogger;

IZUAN MURAT

Terima kasih sy ucapkan atas kurniaan award yg kiut ni.
Saya dah sempurnakan syaratnya..dah tepek kat dinding baytulkifli..





9 comments:

izuan murat said...

ala..xamik eh award yg burung 2 eko tu..hehehe..

.:.nurhidayah.:. said...

assalammualaikum ustazah....

ustzh,selasa nnt 31 mac,saya ade interview jpa bidang medic.

Boleh tak ustazah doakan saya & kwn2 lain yg akn interview berjaya dpt scholarship?

Antara yg mohon biasiswa jpa bidang medic afiq,faiz,kamil & tqah hakim.

Faiz,Kamil & Tqah Hakim pilih medic timur tgh.

Terima kasih sekali lg kat ustazah yg mengajar kami arab tinggi dl.

Kalau ade rezeki saya & Afiq,maybe kita dpt jumpa kat Uk nnt.

Harap2 sgt dpt jumpa ustzh. ;)

hnyhar said...

izu..aiseh..burung 2 eko tu termasuk sekali dlm award meow tu eh..okeh..nnti ptg2 sket kite dtg umah amik burung tu..

hnyhar said...

hidayah,
Sy sentiasa doakan kamu semualah. InsyaAllah..sy pun berharap dpt jumpe awak & afiq..itupun jika sy belum pulang ke msia lg.

Buat betul2 ye interview nnti..

HAZZUN SAIID..

iu @ wid said...

ustazah,

saya rindu kat ustazah.. :)

hnyhar said...

iu,
silap mesej ke ape nih..heheh..

iu said...

tak salah msg.. saje.. terkenang ustazah & cikgu2 sy yg lepas.. yg sorang tu ada iris kak hani gak.. rindu..

mulianya pendidik ni kan.. org kenang sampai bila-bila.. sayu & sedey...

hnyhar said...

iu,
bukankah sudah diberitahu sblm ini..tugas yg plg mulia di sisi Allah itu tak lain dan xbukan "menyampaikan ilmu kpd org lain.."

pss..dah lama nak tanya iu, knp iu di jemen..hubby or iu yg study?

iu @ wid said...

hehe...sy keje maid kat sini... tp maid yg xde gaji..keja 24/7..

tapi seronok dpt jalan2..hihihi..

jugak jd bodyguard huby..

abe sy yg study ..insya allah.. tak lama lagi nak habis dah..doakan ye..ustazah..hehehe :D (sy suke panggil ustazah..xpe kan.? )