Saturday, 28 March 2009

Hujan

Hujan turun sejak dari malam tadi..
Pagi ni pun masih turun lagi..sejuuk.
Bestnye jika hujan2 & sejuk2 gini dapat makan pisang goreng ke..minum kopi ke.
Tapi, tak best sebab si dia takde bersama..
Minum2 dengan anak2 je laa..

Tapi, kat sini hujannya tak diiringi dgn petir dan guruh..
Dah lama jugakla saya tak dengar bunyi guruh..rindu pula rasanya..
Takpe2..tunggu saya balik nanti..
InsyaAllah...

[tiba2 teringat lagu allahyarham Sudirman..hujan..]

7 comments:

Anak jingga said...

menanti orang yang kita cintai di balik hujan..
sedihh....

aku hanya bisa berharap hujan kan sampikan salamku padanya...

iu @ wid said...

hujannnn yang turuuunnnn bagaikannn mutiaraaa..lalalala...sambung kak..:D

kak hani ni ngah jiwang ke..jiwang diulit perasaan ye?.. knp ayat len macam je..hihihi.. rindu si dier ni..;)

br td sy makan goreng pisang.. tgh hujan2..sejuk.. yummmmm!

hnyhar said...

[anak jingga]
memang sedih banget menanti org yg dicintai di balik hujan. namun, apakan daya..hidup mesti diteruskan jua. berpisah hanyalah sementara..

[iu]
huh, notti gurl..of courselah i rendu..tp xpe..sekejap je lg..

owh..best tu..napela xdpt nk kirim ikut tenet line eh..ngeh3.

Fauzi, Adlina & Nashwa said...

Nanti anak -anak akak balik Malaysia bila dengar guruh, diaorang akan tanya ni, "Apa tu ibu?" hehehe...

(mak mertua saya pun ingat lagi yang kat sini takde guruh)

hnyhar said...

ina,
tu laa kan..betapa besarnya kuasa Allah..kat sini takde guruh ,kilat, petir dsb. bkn mcm di Msia..bila awan mendung kelabu..mulalah rasa berdebar2 sbb gerun dgn petir yg sabung menyabung..kat sini tenaaaang je..

hujan emas di negeri org..
hujan batu di negeri sendiri..
lebih baik di negeri sndiri..ye dok?

hmm..mesti bdk2 tu pelik & tertanya2 bila dgr bunyi guruh nnti..hi3.

nur nina said...

0whh.. mmg xde petir ea kt sne..
skrg tgh petir +ujan lebat kt sini..
tpi sy still nk online lg.. hehe.. mak nmpk, msti kne marah.. =)

hnyhar said...

nur nina,
kat sini mmg xde guruh, kilat or petir..kekadang tu terasa rindu juga nak dgr bunyi2 tu semua..hujan pun xdela selebat di msia...setakar gerimis jer...