Wednesday, 18 March 2009

Izzah in Snowsuit

Macam ni lah rupa Izzah setiap hari Isnin-Jumaat.
Berbungkus2..
Awal2 dulu, dia tak suka sgt pakai suit nya tu, bila kita pakaikan je, mesti nangis.
Tapi, sekarang tidak lagi. Izzah dah seronok mcm ni.
Sejak ayah xde kat rumah, 3 kali sehari kami keluar.
Pagi, hntr Ameen.
Tghari, hntr Iffah.
Petang, amik Ameen & Iffah.
Izzah pulak selalu lena dlm baby sling tu.
Dah sampai rumah pun x bangun2 lagi.
Sy taknak kacau dia tgh dibuai mimpi..
Sy letak je Izzah mcm ni.
Hahah..kebanyakan kwn2 omputih sy ingatkn Izzah ni boy,
sebab pakai baju kaler biru..
Lantaklah..malas lak nak explain, kang nnti depa tanya plk,
apesal girl pakai baju biruuuu..
Dah masa tu sy jumpe kaler biru jer..nges3

4 comments:

iu @ wid said...

samer cam izzah kt cni.. tp izzah sini berbungkus dlm stroller je..kdg guna gak suit cam izzah citu..tp kaler pink.. cute..

akak da bp lamer duk sna eh??

bile agaknye di jangka pulang..
kat situ study eh?

hnyhar said...

izzah xsuka dok dlm strollerla buat masa ni. melalak sakan. tp, mesti di train gak lps ni. manalah larat nak dokong lagik, berat bdnnya makin bertambah.

akak dah masuk setahun 3 bln di durham ni. hubby yg study, wat phd in finance. dijangka pulang tu akhir tahun 2010. tp, tak tahulah empunya badan camne.

fa10 said...

salam tuan rumah....nice blog..jom tukar link

hnyhar said...

fa10,

waalaikumussalam. wah, ada tetamu baru nmpknya hari ni. selamat dtg ke baytulkifli! tukar link? boley saja..okeh.