Sunday, 8 March 2009

3 Days More

Tinggal 3 hari lagi sebelum kepulangan ayah. Hmm.. tak sabar rasanya nak lihat wajah ayah setelah sebulan meninggalkan kami. Bercahaya2 muka Ameen & Iffah bila diberitahu ayah nak balik Khamis ni. Ameen pun dah start bilang hari. Nampaknya saya dah tersilap bagi maklumat kpd Tok Ngulu dan beberapa org kawan saya di sini..saya kata abang sampai Jumaat. BUKAN..setelah di'confirm'kan dgn abg, maka harinya bkn Jumaat tapi, KHAMIS. Maaf, ye.

4 comments:

iu @ wid said...

seronoknye.. mesti berbunga2 hati ituww.. selamat menanti kepulangan yg tersayang... mesti nt yg x sehat tu terus tersehat..hehe

hnyhar said...

iu @ wid,
hahaa..mmg seronok nk tggu dia blk..tp, yg xseronoknya, pasni dia pegi sana balik.. kami hanya bersua lbh krg seminggu je.

UnGu VioLeT said...

mesti akak happy sgt kan.. bagusla.. tak sangka pejam celik pejam celik, dah nak balik dah ayah anak2 akak tue yer.. :)

UnGu VioLeT said...

salam maulidur rasul kak.. moga sama2 memperbanyak selawat ke atas nabi junjungan mulia ini..