Thursday 12 February 2009

Snowy Day

Tak sangka pulak hari ni snow nak turun..sebegini lebat. Hmm..buleh tahan lebatnya..lebih kurang mcm hari tu juge. Ingatkan sikit2 je pasal butiran snow tu halus2. Hari ni abg gi SGIA, jumpe tok gurunye utk final check draft questionnaire dan sbgnye berkaitan data collection yg bakal dibuat di Dubai nnti. Maka hari ni saya kenala hantar Iffah ke sekolah..[dlm snow mencurah2].

Dah siap dgn snowsuitnye..dlm beg hijau tu ada kasut sekolah..wellington [kasut boot] tu sekadar pakai dalam perjalanan je. Sampai sana nnti, tukarlaa..huu.
IFFAH MADIEHAH
Iffah taknak mkn apa2 pun hari ni..dia hanya mintak epal sebiji..tu kat tangannya. Sebelum ni makan epal kat rumah wajib kena kupas kulit. Tapi, sekarang ni xpe dah..sejak masuk sekolah..sebab kat school makan buah mcm tu je, dgn kulitnya sekali.
Sejuk pulak diaa.
On the way ke sekolah..
Saya & Izzah. Izzah tgh tidur waktu ni. Hahaaa..ibu plk nak berfoto2 ye. Thanx to Nik Marlina sbb tolong amikkan foto saya ni. Maaflah, awak dtg rumah saya len hari ye..sbb hari ni saya ada date dgn gewe. Esok dia dah nak chow..

No comments: