Tuesday, 17 February 2009

4 Month-Old Izzah

Hari ni umur Izzah cukuplah 4 bulan. Ish..tak sangka pula cepat benar masa berlalu. Terasa baru saja melahirkannya. Izzah dah terer stand up & sit down. Bila Izzah buat macam tu mesti abg Ameen & kakak Iffah ketawa berdekah2..kelakar agaknya melihat gelagat adik kecilnya begitu.

Ibu doakan Izzah sihat2 sentiasa..ayah pun begitu juga. Tapi, Izzah masih belum faham apa2..malah dia tak tahu pun ayah sekarang xde.

8 comments:

UnGu VioLeT said...

akak, ade tag menanti akak.. jenguk2 yer nanti..

hnyhar said...

okeh..nnti akak jenguk ke sana..tenkiu anyway.

huu..ingatkan cuti sekolah xde homework..hehehh

HudaHanif said...

wah dah besar dah izzah..cam teh huda gakla dh 4bln tgglkan UK..cuma beza 2 hari jer..sekali pandang cam ameen, 2 kali pandang cam iffah..semoga sihat selalu..
Kepada ibu izzah, lawatla ke blog saya..he3

HudaHanif said...

wah dah besar dah izzah..sama cam teh huda tgglkan UK..cuma beza 2hari je..sekali pandang cam ameen, 2 kali pandang cam iffah..semoga sihat selalu..
Kepada ibu dia, sudilah kiranya berkunjung ke blog saya..he3

hnyhar said...

hudahanif

ok..nnti teman melawat blog awak ye..muka baby ni berubah2 dr sehari ke sehari..tak caya tggu baby awak lahir nnti..

iu @ wid said...

sangatlah comel..:)

hnyhar said...

iu & wid,
tima ksh dtg baytulkifli.
semua baby dlm dunia ni comel2 kan..?

iu @ wid said...

ye comell.. cam ummi dier.. ;p hihi