Sunday 1 February 2009

EEE PC

Inilah dia cik ASUS yg diterbangkan khas ke UK untuk menemui saya..heheh. Lepas ni seronoklah saya nak buka email, YM, update blog dsb. Takdelah kene melekat di meja PC lagi. Sebenarnya saya dah ada laptop sendiri sebelum ni, tapi disebabkan insiden monitor 'crack', maka saya terpaksa menyambungkan wayar khas untuk connect laptop dengan monitor PC. Monitor je yg rosak..yg lain2 tu ok lagi.

Ganasnye..sampai pecah skrin laptop. Camne tu. Hay..bukan sayalah yg punya angkara. Ni gara2 anak2ku yg jatuh terduduk atas skrin tu waktu saya tengah buat keroje. Waa..ribut taufan jugakla dalam rumah lepas tu. Mana taknya, mahal tuu nak ganti skrin baru. Lebih baik beli laptop baru. Tapi, itulah..saya tak kisah sebenarnya. Tak beli yg baru pun tak mengapa. masih boleh pakai lagi ACER tu, cuma guna monitor PC je. Takde masalah. Tapi, tulah kan..ada orang ringan tangan & poket nak kasik ganti yg baru. Saya ni..kecik tapak kaki, padang futsal saya tadahkan.

Maka, dapatlah saya ASUS ni. Cadang nak kaler PINK sbb ada pilihan kaler. Tapi, saya pikir jangka panjang..mesti cik abang nak pakai juga bila dia pegi conference ke..library ke..kan? Sebab ASUS ni cinonet jer rupenye, senang dibawa & ringan pula tu. Oklah..hitam pun hitam daaa...janji "Kata Mesti diKota". Heheh..(agak2 nyesal tak abang ye belanja saya bende alah ni..?? kih3)


EEE PC

Haa..comel sangat ASUS ni. Agaknya kalo kaler PINK mesti lagi comel kan?
(imagine abang pakai laptop pink..aww)

Terima kasih sayang..


No comments: