Monday, 6 October 2008

Farewell Teh

Beberapa gambar yg sempat dirakam tadi sewaktu menghantar Teh di bus stop.




Beberapa minit sebelum bas berlepas..
Iffah tengah sedih ni..tadi pun dia tarik baju Teh tak kasi balik naik bas. Dia asyik bertanya.."teh nak gi manaa.."
Dalam kereta selepas menghantar Teh. Masa ni Iffah nangis tapi suara xkedengaran..hanya airmata je yg mengalir..kesian sangat aku tengok..sampai aku pun ter'mengalir' airmata juga dibuatnya..

Iffah asyik pandang ke luar je..jauh benar termenungnya tu..apalah yg bermain dalam fikirannya..memang dia kelihatan amat sedih..kesiaaan anak ibuu..
Haa..ini yg Iffah buat setelah sampai di rumah tadi..ibu dah pujuk dia bukak PC n pasang citer favouritenya i.e. Mr. Bean Animated Series. Sambil2 tu, dia dah pekena aiskrim 2 gelas...hmm..dah baik dah..budak2 cepat baik sedihnya tu..bukan mcm org tuaa..kan..kan..??

2 comments:

Hanif's Family said...

siannye iffah..

hnyhar said...

tulaa..kecik2 dah pandai sedih2..dia cakap xnak kawan teh n teh huda..nak kwn ayah jer.bila ditanya knp..dia akan cakap, sbb teh n teh huda tinggaldiaa..