Wednesday, 29 October 2008

Anakku Solat

Semalam Ameen n Iffah solat berjamaah. Ingatkan apaalaa..diorg ni kalut semacam je..yg iffahnya cari kain telekung yg nenek bg. Yg Ameen pula sibuk bentang sejadah. Yg bestnye diorg berdua ni siap amik wudhu' lagi..walaupun ayah dah ajar Ameen amik wudhu', tak pastila pula betul ke tidak kali ni..

Yg ni tak tahulah samada siapa yg mula solat dulu..atau sapa yg jadik imam..tetiba je Ameen betulkan sejadah..then pandang atas..bawah..pastu bila terdengar suara Izzah menangis..siap bgtau ibu lagi."ibu, baby nak ibu laa". Hahaa..kelakaunyer..
Lama btul sujudnya yg last nih..paling best..diorng ni solat asar tapi, rakaatnya sampai 5...agak2la mazhab mana yg depa berdua ni pakai yer..
;P

Mudah2an mereka berdua menjadi anak2 yg soleh n solehah. Amiiin

5 comments:

Miim said...

mazhab baytulkifli kot...
hik2...

UnGu VioLeT said...

slm kak.. mar ada award untuk akak tau!! jangan lupa datang ambik yer.. slm cyg dr mar.. :)

hnyhar said...

miim,
haha3..mazhab alaf baru..

mar,
wslm..award??wow..tenkiu..nnt akak dtg amik..mknn xde ke?heheh

UnGu VioLeT said...

heheh.. makanan tue kena dtg melawat mar kat wales nie la kan..

hnyhar said...

waaa..wales???akak dah ke sana sblm ni..aiseh..penin kepala ni haa..berputar2 jlnnya..tp, tmpt tu cantiiiklaa kan..nak pegi lg sekali tu..ssh la nak ckp..isk3