Wednesday 15 October 2008

Belum Lagii Laa...

Hari ini genaplah 40 minggu aku pregnant..walaupun hampir 2 minggu aku dijengah dgn pelbagai 'show' yg aku sendiri tidak pernah alami..namun, keadaannya masih begini..Aku tidak merasai strong contraction melainkan malam tadi. Itupun sekejap je. Lepas tu, terlenaa..tandanya tiada contractionlaa..

Hmm..hari ni terasa juga lenguh2 contraction tu, dah memang well prepared nak ke hosp..tapi, lepas tu dah ok balik semula, lamaa plk tu gap dia. Setiap masa abg bertanya ttg keadaanku..hahaa..manalah Nani tahuu..dah dia xmau keluar lagik..Ntah apalah perasaan abg aku pun xtahuu..bila ditanya, dia mesti buat muka selamba jer..'mat cool' la katakan..isk3.

Apapun, aku berdoa mudah2an Allah SWT mempermudahkan proses bersalin aku nanti..

Amiiin...

2 comments:

UnGu VioLet said...

Insya Allah kak, Mar doakan agar dipermudahkan segalanya... Amin!!

Akak nie email Kak Iza, narzar76@yahoo.com

take care kak..

hnyhar said...

Mar..
Terima kasih atas doa yg dikirimkan. Amiin.

Terima kasih juga kasi email address Kak Iza.

U too, take care!

p.s. Bila nak dtg Durham?