Thursday, 9 July 2009

Our 2nd Nephew

TAHNIAH buat Teh & Teh Huda kerana telah berjaya memperolehi cahayamata putera hari ini, jam 6:16 ptg..Semoga baby dan ibunya sihat walafiat...

5 comments:

iu @ wid said...

alhamdulillah.. selamat semuanya.. tahniah drp kami di bumi jerman..ehehe

ummi n hubby said...

tahniah buat teh huda..

semoga sihat semua.

camner org br dtg sini?? jetlag lg ke??
na n anak2 je.. amir p italy seminggu.. nasib baik seminggu..

hnyhar said...

[iu]
tenkiu bg pihak teh n teh huda.

[ummi n hubby]
tenkiu bg pihak mereka.
kami ok saja di sini.awal2 hr tu jetlag juga tp skrg tak lg.
owh..amir xde ke..hbs tu awk ok ke dgn anak2 tu?nnti sy call awk ye..nak jgk jln ke sana tp nntilah dulu psl iffah & bb selesema.kang jangkit pula.[bkn h1n1 eh..]hhihihi

take care!

ummi n hubby said...

saya ok je..
saya minta amalina teman tido kat sini..
anak2 saya semua kena chicken pox ni.. org luar xleh datang especially anak2 awak.. kan susah lak..

semua budak2 nursery bw virus ni.. pastu abih berjangkit ke adik2..

ok..

hnyhar said...

ummi n hubby,
owh..patutlaah td masa kami lalu di jln wylam tu,sy ternampak amalina tgh sembang ngan yusran dpn pintu rmh awk.xpe ada peneman,blh wat kwn.

laa..aish ngan amni kna jgk ke?shifa ada bgtau bdk2 bowburn diserang chicken pox.ameen dah kena, yg lain blm lg.risau jg tkt jgkit ni.