Friday 11 July 2008

Mabruk Ya Habibi..

Alhamdulillah, kesyukuran dipanjatkan jua kepada Allah SWT kerana abang telah selamat mendapat kenaikan pangkat ke DS 52 untuk jawatan Pensyarah Kanan di Fakulti Syariah dan Undang-Undang, Universiti Sains Islam Malaysia (USIM) yg mula berkuatkuasa 1 Jun lalu. Tahniah diucapkan buat abang tersayang. Semoga dengan berita gembira ini dapat menyuntik lagi semangat abang untuk teruskan perjuangan dlm menuntut ilmu2 duniawi & ukhrawi di sini (especially in completing your PhD within the allocated time). Ku kira ini rezeki anak2 kami..terutamanya yg dijangka menemui kami raya nanti. Sesungguhnya Engkau Maha Kaya & Pemurah dengan nikmat2 yg Engkau berikan ini. Kami hambaMu yg lemah ini hanya mampu bersyukur & akan sentiasa mengingatiMU walau dimana jua kami berpijak..

4 comments:

Anonymous said...

Salam Tahniah daripada kami sekeluarga. Alhamdulillah, rezeki baby baru..

hnyhar said...

Terima kasih..begitulah agaknya..rezeki orang baru..alhamdulillah.

Anonymous said...

Congrats pada ur hubby and family!!! Moga2 dpt complete Phd within given time. Kalau tak, boleh jalan2 sekitar England...heheheh

hnyhar said...

Beautiful Life,

Tima kasih. Rezeki baby kot. Haa3..doa2lah moga abe dapat siap PhD nya dlm masa yg ditetapkan. Walaupun seronok tinggal di sini namun masih tidak menyamai tanahair sendiri.