Wednesday, 16 July 2008

:) and :(

Alhamdulillah..nampaknya hari ini menunjukkan genapnya kehidupan kami di Durham selama 7 bulan. Huh..tak ku sangka cepat juga masa berlalu rupanya. Apa yang aku dah bina kat sini? Hmm..biarlah aku seorang sahaja yang tahu jawapannya. Yang pastinya, kehidupan mesti diteruskan bersama suami tercinta & anak2 tersayang. Walau ku tahu terlalu banyak dugaan..ujian yang menerjah diri & kehidupan kami. Di antaranyaa ialah...shh..rahsia! Ini rahsia kami berdua dan hanya kerabat tertentu sahaja yg maklum tentang itu. Huh!! Bersabarlah seadanyaaaaa...apo nak buek..dushh!! (kang aku wat kuar buah silat aku yg dah lama aku x prektis tu kang..)

4 comments:

4z & Ina said...

naper kak nani? ada masalah jangan malu-malu kongsi ngan kiter di sini.. walaupun jauh jarak rumah kiter.. InsyaALLAH kiter boleh melangkah ke sana.

hnyhar said...

Xde pe laa dik..saja je menggatal nak bgtau dlm blog..penangan pregnant kot nih..cepat tension & penaat..

fahmi said...

macam best je duduk kat sana tuh..:)

hnyhar said...

Fahmi,

Best tu memangla best..cuma asyik merindui makanan Malaysia jek..kui3