Sunday, 24 August 2008

Sepah Rumah Yer..

video
Haa..kalo nak tahu inilah keje depa berdua bila time 'kamcing'. Mereka akan lakukan bende2 yg ibu xsuka tengok. Hmm...memang penat beb melayannya. Biasanya aku & abg akan minta diorg berdua sama2 tidy up. Time baik, diorg ikutlaa..tp bila time nakal, dia akan cakap "alaa..penatla ayah..nak milo.." Huh.
Oh..ye..Iffah ada cakap sesuatu tu..(dia tengah repeat kata2 ibu..). Cuba dengar & perhatikan betul2. Kelakar sangat..macam mak nenek.
Saja jer aku biarkan diorang leka bermain sbb nak record percakapan & gelagat2 spontan tu. Aku tahu mereka yg kat kampung tu rinduu kat depa dua orang ni.
Hahaaa..bersepah rumah aku dibuatnyer..

2 comments:

4z dan Ina said...

wah.Iffah dah ada gaya seorang pendidik.. boleh jadi lecturer ni..

hnyhar said...

Hahaaa... Iffah ni bleh tahan gak membebel..suka menyampuk lak tu..InsyaAllah..moga jadi anak solehah yg berilmu kelak.