Sunday, 10 August 2008

Makan Apa Tuu

Hari tu kami pekena nasi dagang untuk breakfast. Berasnye kami dapat melalui parcel yang abah kirim tempohari. Pagi tu baru terpikir nak masak ni. Hmm..tak sempat rendam semalaman pun beras tu. Kesannya, nasi dagang aku tu seroi..heheh. Papepun..dah masuk perut.
Nasi Dagang
Gulai Udang
Keropok Ikan

5 comments:

Miim said...

waa sedapnya nasi dagang..
nyum3

hnyhar said...

stamp xde arr nak post..hik2.

Beautiful Life said...

wah menarik sekali...dok kat durham pun boleh masak nasik dagang...kite kat sine balik kampung jer baru makan nasik dagang huhuhu

hnyhar said...

haa..kat sini bkn mcm kat msia tau..terasa nak mkn msian food, kena masak sendiri..kalu kat msia bleh beli jer..kat psr mlm berlambak..kan?

hnyhar said...

beautiful life,

knp lama xupdate blog..sure bz nih.