Tuesday 5 August 2008

Hari Posing

Iffah sangat teruja untuk mengenakan tudung yang nenek beli & pos hari tu. Ibu terpaksa sorok dulu tudung yang baru untuk persediaan raya nanti. Iffah dah tak mau pakai tudung biru yang lama tu. Tak best katanya. Hik2..kat bawah ni ada beberapa gambar yang sempat dirakam ketika Iffah dalam 'good mood' memberi kerjasama ber'posing'.

Iffah & Ameen sering meluangkan masa lapang mereka dengan komputer peribadi mereka ni. Laa..sengihlaa pulak..biasanya Iffah akan melakukan aksi ini sekiranya ibu cakap 'Iffah, show me your clean teeth'..Iffah tidak akan miss untuk memberus giginya setiap pagi setelah bangun dari tidur. Setakat ini, alhamdulillah anak2 ibu tidak bermasalah untuk membersihkan gigi, masing2 dengan bersemangat mengambil toothbrush & toothpaste untuk menggosok gigi2 susu tuu.. Inilah tudung yang betul2 suit dengan kepala & muka Iffah..'cantik sangat nenek beli kat kakak..sayang nenek'..itulah kata2 yang sering bermain di bibirnya setiap kali dia memakai tudung ni. Mungkin kerana kemeriahan labuci & renda yang terdapat pada tudung ni agaknya. Tudung yang pink satu lagi tu selamat disimpan & masih besar untuk Iffah pakai. Yang tu pun meriah juga..bermanik2..kilat2.

Haa3..last2 Iffah bagi posing ni untuk ibu..sebab dia dah boring..Iffah tak berapa gemar bergambar, bukan macam Ameen. Ameen boleh bagi posing power2..kih3. Tapi, entry ni edisi khas Iffah sahaja untuk tatapan keluarga di kampung. Iffah akan mula ke nursery tahun depan (Januari) sebab dia lahir bln November..Nampaknya Iffah akan bersama ibu untuk jaga new baby soon..

No comments: