Thursday, 17 December 2009

Happy 14-month-old Izzah!


Hari ni genap umur Izzah 14 bulan. Dia dah boleh jalan dah sikit2, dan dah makin berani untuk cuba berjalan semula selepas terduduk beberapa kali. Mulutnya bising..pasti ada saja yang diomelkan..hinggakan menangis pun dia membebel2. Banyak juga vocab yg dia tahu seperti..nak [nak]..nanak [taknak]..hot [panas]..ko [sejuk]..no [jgn]..tatak [kakak]..ayah [plg tepat sebutan]..aba [ibu..huhuu sedih2]..tadaa [teddy]..babam [sleep]..dazaa [upsy daisy..watak yg plg disukai dlm slot 'in the night garden']..pastu apa lagi ye..saya pun dah lupaa..xpe nnti saya update. Apapun saya bersyukur kpd Ilahi krn amanah dan anugerah ini yg tak terbanding nilainya..

4 comments:

HalfBlood Princess said...

SAlam akk!
happy 14 mos to izzah cutie..wah dh pndi jalan ye..chayok izzah!:)

baca online paper, sana tgh hebat snow ye. tpt akk dh turun snow? tk care akk..:)

UnGu VioLet said...

wah, dah besar dia kan.. muka pun dah berubah skit.. takdela mcm baby sgt kan.. so sweet..

afiquehidayat said...

selamat berbahagia ke anak cucu!!

(cewah,cm baru kawen la plak)

p/s-ustzh ape kabo?

hnyhar said...

halfblood princess
w'slm izu..
tq!..u too..happy monthliversary to both of ur cute lil' doters!

aah tgh snow ni dah brp hr dah trn..hehe..nnt akak upload photo..

ungu violet,
hmm..dah setahun lebih pun..mestilah wajah pun dah mula berubah.. ;)

afiq,
apala afiq ni..mcm anak sy ni br naik pelamin pulak..ha2..sy sht alhamdulillah..awk sht ke? pljrn cmne ok?