Monday, 17 November 2008

Me Izzah

Gambar Izzah masa lepak2 atas katil ibu..siang hari Izzah duduk dalam cot nya..cuma bila malam je dia nak tidur atas katil ibu, sebelah ibu dan siap kena peluk dulu baru lelap matanyaa..huu. Katil tu dah la kiut..bila 3 org tido, dah sempit..sian ayah kena tido berhimpit2..he3.

Mula2 ok lagii..main2..senyum2..pastuu..
Tetiba je mata Izzah jadik cam garfield..
Tengah khayal..
Aik? Tiba2 senyum..hi3. Dia tengah mimpi ni. Suka sangat bila dapat tengok baby senyum..sebab senyuman dia ikhlas, x hipokrit..dan xde udang kering di sebalik mee goreng basah..
She's getting closer..
zzz..zzz..zzz..bestnye tido atas katil ibu eh..(masa masukkan entry ni pun dia tgh melepak tido atas riba..)

3 comments:

UnGu VioLeT said...

bulatnye die kak.. gerammm... comellll sgt

Miim said...

dah tembam

hnyhar said...

mar,
ermm..mmg bulat. dah naik lenguh lengan ni riba dia..

######################

miim,
dah byk bju xleh pakai sbb bdn dh naik..huhuu