Friday 28 November 2008

Frosty

Gambar dirakam dr bilik tidur gue.

Aik?? Snow lagik ker..Taklah, mana ader. Ini cuma fros jek. Rupe dia macam korang bukak peti S tempat dingin beku tu..keras ni bende nih. Kalo lekat kat atas bumbung keta tu, susah jugakla nak hilangkannya. Suhu?? Huu..of course lah sejuuk sgt. Pagi tadi aku xsure brp suhunya sbb xbukak laptop..tapi skrg ni jam 11 lbh suhunya 3 Celsius. Bleh kata sejukla tu. Gua pun tara tahan masa masuk dapo nak masak breakfast pg td..dapo tu mcm dalam peti S jer..sejuuknyer.


Hari ni menu nasi goreng jer..Ameen pun aku bekalkan nasi grg jgk..plus apple juice, pisang sebijik & French toast. Hrp2 dia dpt hbskan kesemuanya..penat ibu ready semua tuu. Memaksa plk haku nih..

Izzah setakat ni ok je time gua masuk opis..cuma kdg2 tu bunyi2 la jgk kan..maklumlah xponah terpisah lg drpd gua. Asyik melekat je siang malam kata ayah. Agak2 koranglaa..si ayah ni jeles ke hape yer..Hari ni kelakar sket sbb baby kompius dgn bau bdn gua yg mixed masa masak2 td..har3. Dia pandang jer masa amik dia td..mesti dia pelik kan..apalah yg dibuat..diketuk..dikaco..ditumbuk..sampai bau cenggini..bila dah start msk opis mmg camnilah baunya..lps tghari br wangii..tau!

No comments: