Sunday, 30 August 2009

Iftar

Semalam kami geng2 Durham-Malaysian berkumpul ramai2 untuk beriftar sama2. Lokasi majlis masih lg sama, Keenan House..tempat ni dah serasi dgn kami semua tiap kali nak buat apa2 majlis. Majlis bermula seawal 7:30 petang dan berakhir jam 9:20 mlm. Kami buat sistem potluck, mcm biasa. Tiada gambar dirakamkan..kamera bawak..tp xdpt nak snap pun sbb pegang bb. Berbuka td pun sy mkn sikit je nasi..xpernah2 sy mkn sesikit itu sejak berpuasa ni..jd mood nak amik gmbr mmg lenyap terus..

Apapun, sy bersyukur sbb mknan yg dibawa habis kecuali sup dan nasinya yg berbaki nak spare utk bersahur nnti..cuma lauk je la xde. Nmpk gayanye esok pg2 kena godek2 jgkla..ok nak tido dah ni..esok nk bgn awal..

*dah lama xupdate blog....

4 comments:

HalfBlood Princess said...

wah bestnyer iftar rmi2..tp nape mkn ciput jer...hihihi...update la blog sll k...;)

hnyhar said...

mkn ciput psl bb nk pegang je..tgk org ramai kot..insyaAllah akn update selalu nnt..thanx 4 ur warm support..

*kopi CRW yg izu bg hr tu sdp..hr tu dpt bwk ke UK skit..teringat2 plk rasanye yg sdp tu..

UnGu VioLet said...

erm.. mmg seronok kan iftar ramai2.. lagi2la perantau mcm kite nie kan kak.. rinduuuu sgt2 kat bazar ramadhan..

hnyhar said...

unguviolet,
hmm..begitulah nasib si perantau ni..kena berkumpul ramai2 baru terasa suasananya..

*xsabar nak tggu raya gathering nnti..