Saturday, 8 August 2009

Assalamualaikum..

Salam semuaaaaa..[echo]
Hmm..rasanya dah boleh selak semula baytulkifli ni.
Lama berehat. Terasa berat pula tangan ni nak tepek2 memori indah & kurang indah di Durham. [sbnrnye malas..xnak ngaku, kikih].

Skrg ni dah larut malam, jadi mata pun nak tidur..esok2lah cerita lagi. Dah banyak sy ketinggalan cerita kawan2 ni. Tunggulah nanti sy blog hopping & tinggalkan pesan.
Dgn itu, sy sudahi dgn menepek gambar terbaru bb jijah yg sekarang ni suka sgt 'wat uduh'..bila kite suruh sayang..dgn ibu je dia sayang..dgn abg & kakak dia buat derk jer. Tgkla mukanya..busyuk2..

5 comments:

iu rf said...

aiyohhh...kak..jijah sebijik cam piyah bile wat muke cammtuuuu...gelammmmmmm nk cobitttt!!!

HalfBlood Princess said...

hehehe cuteee..terubat rindu auntie pd bb jijah...(cian dia ibu dia bg nama gtu..:D)

ok, kmi tgu citer lg...sila2 la rajin update!:D

hnyhar said...

{iu}
ye ke? maklumlah nama pun sama "izzah"..kikiki

{halfblood princess}
heheh..tu nama bucuk2..manja2..biasa kalo nak gomol dia panggilla dgn nama tu..rasa mcm best sgt.hahah..

hmm..cerita biasa je..

MY HEART said...

alo..alo..aloooololo shomelnyer dier.. rase nak geget jer pipi tuh....

hnyhar said...

my heart,
cubela geget..nnti silap2 awak kena geget kat dia dulu..ngeee..