Wednesday, 14 January 2009

Ayah & The Kids

The Kids

Abang dah confirm akan berangkat ke Dubai pada hari Jumaat (13 Februari). Hari tu adalah hari terakhir Ameen & Iffah ke sekolah sebab seminggu lepas tu dia akan bercuti sekolah..(Spring Half-Term). Kesian pulak kat diorang berdua ni..cuti2 begini ayah pulak takde kat rumah. Dahla mereka ni suka berkepit dengan ayah. Tidur malam pun dengan ayah..Kalaulah ayah ni boleh dikerat dua (isk..cam Mona Pendi la pulak)..mana taknya asyik berebut ayah jer. Pendek kata pantang tengok ayah lepak sikit, mesti si ayah ni kene ligan ngan diorang.

Bayangkan macamana jika ayah takde nanti..agak2 mereka akan buat bende yg sama tak pada ibu..hmm..mungkin tidaak..(psstt..sebab ibu garang kot..heheh).

Saban hari pun ayah selalu ingatkan mereka..ayah nanti takde kat rumah. Yg Ameen ni asyik dok tanya kenapa ayah..kenapa..?? Hoh, tak faham rupenye. Ibu harap mereka akan faham juga dan tak banyak karenah a.k.a songeh. Penat ibu nanti..ayah dahla takde..

3 comments:

Miim said...

Insyaallah nnti diorg fhm la kot...
should be ok...

beloved said...

mama nyer ok tak, kena tinggal ni? Saya kalau kena tinggal seharipun dah macam ayam berak kapur.Kui kui kuii...

hnyhar said...

=miim=

mudah2an camtulaa..
sian plk kat diorg nnti..dah ssh nak kuar jln2 lg..(ibu dia pun sama gak..)

=beloved=

hoh..ibunye luaran je ok..tp dalamannye cam ayam uu uup kapor gak. menghitung hari..jer kite nih.