Friday 19 December 2008

Kembara ke London - Day 2

10-12-2008

Hari ke-2 diorg ni pagi2 lagi dah keluar kecuali aku n baby sbb aku tak larat dah nak jln kaki...kalo letih kaki pun bknnye buleh dok dlm push chair..huk2..
Sebelum keluar, abg ke TESCO berdekatan untuk membeli makanan2 kat aku..maklumlah 1 hari mrk keluar dan hanya aku n bb jer di bilik.

Paling seronok bila aku dpt surf internet dr dlm bilik..waw..aku tak perlu turun ke lobby..apa lagi..sempat juga aku update blog kjp..selebihnya aku luangkan bersama bb di samping menonton drama2 melayu di catchuptvseries....layan diri...kudap2..ngap2 apa2 yg patut..hmm..syok jugak. Aku siap bawak Harry Potter lg nak baca..last2 baca 5 pages jer..ada tenet, best2..

So, gambar2 yg aku tepek kat sini memang xde langsungla muka kami berduaa..dan aku pun xletak caption pape since aku tak join the trip day-2 kan..yang pastinya hari tu meraka semua naik sightseeing bus lagi..melalui kesemua jambatan yg ada..dan mrk ke Harrods utk shopping..hmm..nampaknya tiada hasil tangkapan pun di sana krn barangannya yg mahaal2 belaka walaupun sudah tertulis 'SALE'. Ho..ho..ho..

Mereka juga didapati tidak jadi ke rumah Alang di Barking Road..mrk xdak kat rmh pon..isk2..dah jd warga emas pon masih bz bekerja lagik? Hmm..isi masa lapang..Hampir jam 7.30 pm mereka semua tiba di bilik hotel dgn muka kepenatan..siannya anak2 aku..letih2 pun masih maintain nakal esp Ameen..Iffah baik jer. Sian Pak Ngah, Kak Ngah n Tikah nak handle diorg..








No comments: