Tuesday, 15 March 2011

Abah Dah Sihat

Alhamdulillah, abah dah sangat sihat sekarang ni. Dah beberapa kali saya bersembang dengan abah, saya kira suara abah sudah cukup membuktikan yang abah sudah pulih sepenuhnya dari sakit tempohari. Dah boleh dengar suara abah ketawa macam 6 bulan lalu. Hati saya seronok tak terkata..kesyukuran dipanjatkan ke hadrat Ilahi..nikmat kesihatan abah sesungguhnya amat bermakna buat saya yang jauh di rantauan ni. Moga ianya berkekalan..amin.


4 comments:

Lady Lavender said...

alhamdulillah..bila ada family yang tak sihat mcm ni lah buat kita kat sini jadi serba tak kena kaan..Ni lah dugaan hidup merantau.

CuteOven said...

As salam...

Alhamdulillah...semoga Abah U tetap sehat sentiasa...sampaikan salam kite padanya

solo molo said...

Alhamdulillah...
sem0ga abah dikurniakan tubuh badan yg sehat...
Amin...

hnyhar said...

lady lavender,
terima kasih..itulaah, lega rasanya bila dapat dgr kembali suara segar bugar tu..semangat kita pun dah pulih balik.. :)

cute oven,
salam kembali..
terima kasih doakan. insyaAllah nnti sy sampaikan. salam perkenalan dr baytulkifli..

solo molo,
terima kasih..atas doa & kunjungan ke baytulkifli.