Monday, 17 January 2011

Liverpool Lagi


Esok kami buat kali ketiganya akan berkunjung ke Liverpool. Kali pertama dulu, memang niat berjalan2lah. Kali kedua, baru je beberapa hari lepas, itupun atas urusan visa extension. Esok, terpaksa ke Liverpool lagi untuk urusan yang sama setelah biometric yang kami buat tu [menurut pegawainya], tak jadik dek sistemnya yang didakwa rosak hari tu dan biometric yang baru terpaksa dibuat semula pada esok hari. Huh..jauh juga tu nak ke sana..2 jam lebih + penat + $$$$$ + masa = ^~^

Mudah2an urusan kami dipermudahkan pada esok hari. Hari tu pun lancar je cuma tak sangka sistemnya rosak pula. Mungkin sistem pun jadi pening gara2 menunggu keputusan status visa Malaysia-UK Sabtu lalu..heheheh.


4 comments:

fa10 said...

jauh kakloh tu.. sayho buat di glasgow jah.
kenangan pahit manis but biometric... uzma jjerik selok maso nok pukul gmbr.

Lady Lavender said...

semoga semua urusan dipermudahkan..

Zaitun said...

Kalau anak kak Zai suka sangat Liverpool ni,kaki bola.

hnyhar said...

fa10,
meme pung..sedaklah demo dekat jah tmpt tu..bakpo jjerik seloknyo?dio takut ko? demo bilo eh kelik msia..

ladylavender,
terima kasih...alhamdulillah..dah selesai..

kak zai,
oooh sama mcm hubby sy la ni..liverpool die hard fan... :)