Tuesday, 23 September 2008

Untuk Atuk & Nenek

Atuk & Nenek,

Macamana ni..bekalan keropok ikan dah makin berkurangan..Cucu2 pulak macam tahu2 je..setiap hari selongkar kabinet dapur nak cari keropok nenek bagi katanya..yg pastinya keropok segera tu dah licin..sekejap jer depa dua orang ni mesin.

Bila digoreng keropok sayur..katanya, oh, ibu..kenapa masak yg ni..yg ni xbest, yg lagi satu tu best..macam fish jer..kih3..dah namanya keropok ikan, mestilah rasa macam fish. Amboi2..dulu masa mula2 dtg tu..keropok sayur tulah yg korang ngap sampai xcukup2..sampai berebut2..tp, bila dah dapat yg diidamkan..terus lupakan keropok sayur tu ek..

Barang2 yg terkini tu dah selamat tiba di Nottingham, insyaAllah pada 29 hb nanti Zul akan amik dengan Hanif di sana..dapatlah kami merasa kuih2 raya buatan Malaysia..huhuu..(xdapat byk..sikit pun jadikler..)

1 comment:

Hanif's Family said...

nak ape2,sms la..kalau boleh buat senarai siap2 nak brg apa..senang gi beli skali harung je..kitorang nak balik raya haji ni..boleh terus beli bekalan kepok kat sana..utk kali ni,biarla kitorang plak yang poskan...hehe..