Friday 15 April 2011

Hari Ibu & Cuti Easter

Sebenarnya Hari Ibu ni dah berlalu 2 minggu lepas, lambat pula saya masukkan entry. Tak celebrate pun, hanya nak letak artwork Ameen Iffah je sebagai kenangan. Di sini, Hari Ibu disambut pada 3 April tahun ini. Jumaat 1 April tu, Ameen Iffah bawa balik kad masing2 untuk ibu. Terima kasih!

Hasil kraftangan Ameen.

Hasil kerja Iffah.

Ini pula daripada semua..err..walaupun hari itu diisytiharkan sebagai hari istimewa untuk para ibu..namun ibu juga yang wajib masuk dapur..huhuhu..


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Hari ini adalah hari terakhir persekolahan, hari ni jugalah Iffah tiba2 diminta bawa pulang oleh guru kelasnya, Miss Noble gara2 dia mengadu sakit kepala. Harapnya tak melaratlah. Ubat pun dah diberi makan. Mudah2an tiada apa2 yang negatif. Esok bermulalah cuti Easter selama 17 hari. Lama sungguh cuti Easter mereka ni. Bagi yang sudah merancang untuk pergi bercuti bersama keluarga, diucapkan semoga selamat dalam perjalanan dan semoga percutian bermakna. Bagi yang tidak ke mana2, isilah masa yang lapang itu dengan aktiviti bermanfaat. Berkelah pun elok juga dengan cuaca cantik di musim bunga.

Kami pun ada rancangan juga hendak bercuti tapi sebentar cuma. InsyaAllah jika tiada aral yang melintang, sampailah kami ke destinasi pilihan.

SELAMAT BERCUTI semua!!

No comments: