Monday, 22 March 2010

Musical Greeny Rabbit

Ini bukan rabbit Izzah, tapi kakak Iffah punya. Awal2 dulu Izzah tak berapa suka rabbit ni, mungkin kerana gigi rabbit 2 batang tu kot. Jongang. Ini time semua gi sekolah..dia pun pelan2 pegi tekan pusat rabbit tu. Ahhaa..di awal rakaman ni Izzah macam tersengih lamaaa..sebab dia ingat saya nak tangkap gambar dia. Kesian saya lihat dia sengih sampai terkenyit matanya..penat sengih dia pun sambungla main rabbit ni. Untuk keluarga di kampung halaman..Izzah the youngest in Baytulkifli.

video

2 comments:

nar said...

Salam...

Dah besar dah Izzah...Bila kak iza buka blog nani Zalifah dah tau dah mesti ada gambar izzah...sibuk mulut dia sebut baby baby....

hnyhar said...

salam kak iza..
apa kbr? aah dah besar..dah 17 bln. hehe...ye ke? zalifah pun dah bsr kan? cptnya masa berlalu...